vineri, martie 21

Film DIVERGENT

    În sfârşit am ajuns şi eu să vizionez filmul. La cinema. Şi mi-a plăcut, deşi nu mă aşteptam. Adică atunci când am văzut-o prima dată pe actriţa care o interpretează pe Tris am rămas dezamăgită pentru că în mintea mea ea arăta cu totul şi cu totul diferit. La fel şi Four, Christina şi alte personaje. Însă am rămas surprinsă că până la urmă am ajuns să o îndrăgesc.


  În carte am detestat-o pe Jeanine pentru că era crudă şi pentru că făcea parte din Erudiţie, dar în ecranizare a fost personajul meu preferat. Şi nu ştiu exact de ce. Poate pentru că ştia cum să ţină discursuri şi pentru că, într-un fel a fost simpatică...



    Pe lângă actorii geniali, am apreciat faptul că în film s-a introdus o atmosferă dezolantă, tristă şi misterioasă. Efectiv simţeam că mă aflam acolo, a fost totul aşa de real.

   Legat de actiune, totul s-a petrecut îm mod logic şi nici nu am simtit cum a trecut timpul...deşi au fost
aproximativ 2 ore jumate. Iar la final eram ceva de genul: ,,Doar atât? Mai vreaaaaau! ". Şi aveam o imensă energie şi poftă de viaţă. Ceea ce e destul de ciudat.

 Well, în final pot spune că vizionarea acestui film nu a fost deloc o pierdere de timp şi  îl recomand oricui are timp şi chef de ceva awsome şi asdfghjkl.


Niciun comentariu: