vineri, mai 16

Academia Vampirilor-ecranizare şi o scurtă provocare

  După luni întregi de aşteptări, am reuşit să găsesc pe net filmul A.V şi imediat m-am apucat de el. Încă din 2011, de când am terminat seria asta îmi doream să se facă o eranizare după ea. Ţin minte că atunci căutam pe Youtube diferite filmuleţe făcute de fani şi mă întrebam când o să vină momentul când o să fie şi ceva oficial.:>3
   Când am văzut trailerul şi pe unii actori eram convinsă că totul o să fie un eşec, dar totuşi am vrut să văd filmul întrucât am venerat seria asta şi mă gândeam că poate, poate nu o să fie chiar aşa de rău...şi surprinzător, chiar mi-a plăcut ce am vizionat.

   Cel mai mult am apreciat tupeul, umorul şi replicile GENIALE ale lui Rose. Mi se pare că aici eroina are aceeaşi personalitate unică precum în cărţi, iar asta oferă un mare atu ecranizării. :)  Deci jur, tipa care o interpretează pe protagonistă e într-adevăr potrivită pentru acest rol.
  Legătura cu Lissa e foarte bine realizată şi reuşeşte să arate cât sunt ele de apropiate şi mi-a plăcut aspectul ăsta.:x Iar Christian şi Mason arată mult mai bine şi sunt mult mai arăgători decât m-i imaginam eu...oficial am o imensă pasiune pentru ei doi.
  Totuşi, filmul ar avea câteva bile negre, cum ar fi atmosfera, care nu e destul de sobră, întunecată şi misterioasă precum mă aşteptam. Strigoii nu sunt înfiorători, iar directoarea Academiei Sf. Vladimir nu pare să aibă vreo autoritate, aşa cum era în carte. De asemenea, Dimitri, deşi e un  badass misterios, mi-ar fi plăcut să poarte părul prins la spate.Cred că asta i-ar fi dat un aer de zeu şi mai fermecător.


  Finalul a fost demenţial şi a avut nişte elemente horror care m-au făcut efectiv să vreau să aflu continuarea. Eu sper să se facă şi ecranizarea volumului 2 fiindcă sunt curioasă cum o să evolueze lucrurile (deşi ştiu deja toată povestea, dar pentru mine lecturarea unei cărţi nu e precum privitul ecranizării ei) şi pentru că va apărea ADRIAN, iubirea mea.

  Şi am văzut pe blogul ăsta o provocare adorabilă, care constă în a răspunde la întrebarea:

,, Ce carte (carti) v-ati fi dorit sa le fi scris chiar voi? Motivati."

  Seria Academia Vampirilor va rămâne mereu specială pentru mine întrucât ea m-a determinat să devin o cititoare veritabilă şi m-a făcut să preţuiesc mai mult cărţile.
   M-a impresionat Richelle Mead cu ideea de a împărţi vampiraşii în trei categorii (moroi, strigoi, dhampiri) şi mi-a plăcut faptul că a ştiut cum să creeze obiceiuri şi particularităţi la fiecare specie. Iar eu mă întrebam dacă mi-ar fi trecut mie prin cap să inventez aşa ceva...cred că aş fi mândră de mine.
   Dacă aş fi scris eu volumele astea, presupun că i-aş învăţa pe mulţi ce înseamnă loialitate, devotament şi să lupţi pentru ceea ce vrei şi cel mai important, e posibil să fi schimbat viaţa unor cititori.

  Umm, aici spune să dau provocarea la cinci oameni, dar o poate lua cine vrea.

2 comentarii:

Raisa spunea...

Uuu! Știam și eu de Academia Vampirilor ! Am citit cărțile și am văzut și ecranizarea, și mi-au plăcut chiar mult.Cât despre cărți,am avut și eu o tentativă de a scrie o carte dar am lăsat-o baltă din cauza lipsei de timp și din cauza programului meu încărcat.Era un roman polițist.Poate voi reveni asupra lui cândva,cine știe?!

TheoRyaMarya spunea...

si eu m-am gandit la Academia Vampirilor la inceput, cred ca e cea mai reusita serie a autoarei mai ales datorita personajului principal :)