sâmbătă, iunie 7

The amazing spider-man 2

   Când am aflat că a apărut la cinema The amazing spider-man 2 am fost extrem de încântată...nu mă aşteptasem să existe şi a doua parte şi când am descoperit că vor fi în total patru filme nu mi-a venit să cred. Parcă venise mai devreme Crăciunul....
   Îmi amintesc că mi s-a părut frumos filmul The amazing spider-man, atunci când l-am văzut anul trecut. Efectele au fost superbe, totul a fost bine regizat, iar Peter Parker*Spider-man* şi Gween Stancy erau un cuplu drăgălaş. Prin urmare, eram nerăbdătoare să mă întâlnesc din nou cu Peter şi să aflu cum va evolua relaţia lui cu prietena sa, dar şi să văd cu ce creaturi înfiorătoare se va lupta.

  În partea a doua se dezvăluie mai multe informaţii despre părinţii eroului. Lucrul ăsta mi-a plăcut, pentru că în primul film ceea ce ştiam despre ei era în ceaţă şi voiam să cunosc motivele pentru care ei au făcut anumite fapte. Şi m-am lămurit acum...:)
  Decorul a fost magnific, mai ales în acele laboratoare unde se petrece majoritatea acţiunii. Laptopurile şi gadgeturile erau ultramoderne, şi în timp ce mă uitam la ele îmi doream să fi fost acolo, să le ating, să le folosesc. Cred că acele camere cu aparate recente m-au determinat să ador şi mai mult filmul.
  Electro nu m-a înspăimântat deloc, deşi ar fi trebuit. Nu ştiu exact de ce nu am avut sentimente de groază pentru el...În schimb i-am apreciat costumul, la un moment dat întrebându-mă cum au reuşit designerii să i-l creeze. Presupun că e pe computer un program...
  Harry Osborn, un prieten de-al lui Peter m-a înfuriat întrucât a făcut săvârşit nişte fapte pe care nu vreau să le menţionez aici din cauza spoilerelor, dar în mod bizar, am înţeles din ce cauză a făcut acele chestii. Într-un fel mi-a fost milă de Harry. :>3
   Scenele romantice dintre Spider-man şi Gween au fost adorabile şi au fost perfect încadrate între momentele de tensiune cauzate de conflictele dintre personajul principal şi entităţile malefice. Acele momente erau ca o gură de aer proaspăt şi au fost aşa de emoţionante şi de heartbreaking..Acele scene au reuşit să scoată la suprafaţă partea melancolică şi visătoare din mine....

  Totuşi, finalul m-a nemulţumit. Nu m-aş fi aşteptat la aşa ceva în veci. Înainte să mă apuc de The amazing spider-man 2 evitasem să caut păreri pe net despre acest film din cauza spoilerelor. Şi m-a surprins încheierea. Eram ceva de genul -ceeeeeee????aşa ceva siiiiiiiiiiiigur nu e real-. Oare la ce s-au gândit scenaristul, regizorul ş.a ?

Acum sunt ceva de genul:
The Amazing Spider-Man 2
Really loved it
…but the ending :(

2 comentarii:

C.L.M. spunea...

mm, trebuie sa ma uit si eu la el :D

Smilenow...die later spunea...

Vizionare placuta! •daca te hotaresti sa te uiti la film•