sâmbătă, februarie 28

Gaudeamus și primăvara

Astăzi a fost o zi cum n-a mai fost de mult timp-cu soare și parcă ceva mă îndemna să mă plimb- exact asta am făcut. Sunt așa de fericită că iarna a plecat, eram sătulă de ninsori, vânt puternic și ploaie...Cu ocazia asta mi-am luat o rochiță nouă, de fiecare dată când mă uit la ea mă binedispune :>3
Mai mult decât atât, un factor important care a contribuit la buna mea stare de spirit din ultimele zile a fost târgul de carte Gaudeamus din orașul meu. de unde am achiziționat frumusețile de mai jos. :) 


Voi ce ați mai făcut în ultima perioadă? Ce ați mai citit, ce filme ați mai vizionat etc etc?

5 comentarii:

meduza spunea...

Gaudeamus din orașul tău? De unde ești? Cum de n-am auzit de acest târg? :)) Arată drăguț... de fapt, nu. Doar ultima carte îmi place foarte mult cum arată. Și știuuu că nu ar trebui să judec o carte după copertă, dar de ce sunt desenele de pe coperțile celorlalte două cărți făcute parcă de mine? (hint: stau prost cu desenatul). Am și eu două cărți în același format, Poveste despre două orașe și Litera stacojie, în engleză, dar le-am luat legată la ochi, habar n-am cum sunt coperțile :)) Am mai citit Tronul de cleștar și mă tot lupt cu Psihologia Minciunii. Șiii acum recitesc Sanctus. De văzut, am văzut Fifty shades, sigur că da, și Teen Wolf (a doua oară, so not sorry). :D Primăvară frumoasă!

Smilenow...die later spunea...

Primăvară frumoasă și ție, Furelise!

Raisa spunea...

O primăvară frumoasă!

Smilenow...die later spunea...

La fel și ție, Raisa! :)

Raisa spunea...

Te invit să participi la campania de încurajare a lecturii ,,Tânăra lectură” ,organizată de mine , pe blogul meu personal ,cu un simplu click aici : http://newcomiclife.blogspot.ro/p/campania-nationala-tanara-lectura.html ! Arată-le că ,,omul învățat își poartă mereu averea cu dânsul! ”